REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO CST
Usługobiorcy serwisu zobowiązani są do zapoznania się z niniejszym Regulaminem przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu Internetowego CST.
Spis treści
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1
II. DEFINICJE 2
III. TECHNICZNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU CST 4
IV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 4
V. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 5
VI. SPOSÓB I TERMIN PŁATNOŚCI 7
VII. KOSZTY I TERMIN DOSTAWY 7
VII. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW 7
VIII. REKLAMACJE DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA SERWISU CST 8
IX. ZWROTY ORAZ ODSTĄPIENIE OD UMOWY 8
X. DOBRE PRAKTYKI KORZYSTANIA Z SERWISU CST 9
XI. WARUNKI DOSTAWY ZAMÓWIEŃ 10
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 10
- REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO CST dotyczy usług elektronicznych dostępnych pod adresami: https://www.cstcoaching.pl oraz https://kursy.cstcoaching.pl https://superwizjacoacha.edu.pl, https://kobietawrozwoju.com.pl, za prowadzonego przez Właściciela Serwisu CST.
- Zasady korzystania z Serwis CST oraz warunki dokonywania w jego ramach zakupów określa niniejszy Regulamin.
- Regulamin ma zastosowanie w oparciu o Ustawa z dnia 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta Dz. U. 2014 poz. 827, opracowanie z 15.04.2020. na podstawie Dz. U. z 2020r poz. 287. oraz Ustawia z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną. - Informacje o Produktach podane na stronach Serwis CST, opisy samego produktu jak i parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Produkty oferowane w Serwis CST są nowe oraz wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, stanowią własność Właściciela Serwisu CST lub Właściciel Serwisu CST ma prawo do ich odsprzedaży.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- dane teleadresowe i identyfikujące Serwis CST
- warunki i zasady składania w ramach Serwisu CST Zamówień,
- zasady zawierania Umów Sprzedaży, których przedmiotem są określone Produkty,
- procedurę reklamacyjną,
- politykę ochrony danych osobowych,
- ograniczenia realizacji zamówienia,
- dostępne formy płatności,
- treść gwarancji i usług posprzedażowych,
- procedurę odstąpienia od Umowy Sprzedaży,
- kodeks dobrych praktyk.
- Warunkiem korzystania ze Serwis CST, złożenia Zamówienia jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Właściciel Serwis CST nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania z Serwis CST. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona przez Klienta poprzez jego pobranie ze strony, zapisanie na nośniku, wydrukowanie.
- Klienci, Uczestnicy usług rozwojowych Serwisu CST, oświadczają, iż rozumieją, że uczestnictwo i korzystanie z Produktów nie zastępuje psychoterapii, leczenia medycznego, farmakologicznego i mają charakter wyłącznie edukacyjny i rozwojowy.
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Administrator – pełniący rolę przedsiębiorcy, będącego właścicielem Serwisu Internetowego CST.
- Dzień Roboczy – to jeden dzień między poniedziałkiem a piątkiem.
- Informacja Handlowa – informacja handlowa w rozumieniu art. 2 pkt 2) Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w szczególności natomiast reklamy, oferta handlowa oraz informacje o aktualnościach, promocjach i innych wydarzeniach dotyczących Serwisu.
- Klient – rozumie się przez to osobę fizyczną, osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobę prawną lub jednostkę nieposiadającą osobowości prawnej, która jest płatnikiem, konsument składający Zamówienie w ramach Serwisu CST.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
- Konsument – Art. 22(1). Za konsumenta uważa się osobę fizyczną, osobę fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Za USTAWA z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny opracowanie Dz.U.z2019r. poz. 1145, 1495, z 2020 r. poz. 875.
- Platforma e-Learningowa – zamknięta platforma edukacyjna Akademia Rozwoju CST
- Produkt – towary i usługi. Towary rozumiane jako rzeczy ruchome prezentowane w ramach Serwisu CST, przeznaczone do sprzedaży: książki drukowane, ebooki, pliki PDF, inne. Usługa rozumiana jako usługi szkoleniowe, coachingowe, doradcze, mentorskie, superwizyjne, doradztwa dietetycznego, realizowane przez CST w ramach w/w programów i procesów oraz kursy online.
- Regulamin Serwisu CST – niniejszy regulamin wraz ze wszystkimi załącznikami stanowiącymi jego integralną część, w tym w szczególności „Polityką Prywatności”. Ilekroć zostanie użyte wyrażenie Regulamin, będzie odnosiło się do RegulaminuSerwisu Internetowego CST.
- Serwis Internetowy CST: serwis internetowy dostępny pod adresem:
https://www.cstcoaching.pl, https://kursy.cstcoaching.pl, https://superwizjacoacha.edu.pl, https://kobietawrozwoju.com.pl, za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać zakupów określonych Produktów. Ilekroć zostanie użyte wyrażenie Serwis CST będzie odnosiło się do Serwisu Internetowego CST.
- Treść Cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, w niematerialny sposób które nie są zapisane na nośniku materialnym, dostarczane Klientowi za pośrednictwem platformy e-Learningowej, pobrane lub przesłane za pośrednictwem poczty mailowej, jako niesklasyfikowane ani jako towar konsumpcyjny, ani jako usługa, np. kursy online rozumiane jako Usługa Elektroniczna, książki, broszury i inne w formie cyfrowej i inne publikacje elektroniczne.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Właścicielem Serwis CST a Klientem w trybie zawierania umów na odległość.
- Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną. Usługę Elektroniczną określa Rozporządzenie wykonawcze Rady (UE) nr 282/2011 z dnia 15.03.2011 r. ustanawiające środki wykonawcze do dyrektywy 2006/112/WE w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej
7: Ustęp 1. Do „usług świadczonych drogą elektroniczną”, o których mowa w dyrektywie 2006/112/WE, należą usługi świadczone za pomocą Internetu lub sieci elektronicznej, których świadczenie – ze względu na ich charakter – jest zasadniczo zautomatyzowane i wymaga minimalnego udziału człowieka, a ich wykonanie bez wykorzystania technologii informacyjnej jest niemożliwe. 2. Ustęp 1 obejmuje w szczególności: a) ogólnie dostawy produktów w formie cyfrowej, łącznie z oprogramowaniem, jego modyfikacjami lub nowszymi wersjami; stan prawny 01.01.2020. za https://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,11,11,1637,,20200101,rozporzadzenie-wykonawcze-rady-ue-nr-2822011-z-dnia-15032011.html, https://www.podatki.gov.pl/vat/akty-prawne/dyrektywa-2006-112-we/akty-wykonawcze/, 25.01.2021. - Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827, tekst ujednolicony.) aktualizacja z dnia 15.04.2020.
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), aktualizacja z dnia 13.03.2020. – „świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne”
- Użytkownik – utworzony profil Klienta na platformie
- Właściciel Serwisu Internetowego CST – CST Coaching Anita Orzechowska podmiot zarejestrowany przez CEiDG, z siedzibą oraz adresem do doręczeń w Bydgoszczy, pod adresem: ul. Młynarska 4, 85-376 Bydgoszcz, NIP: 554-104-19-41, REGON: 092486212, adres mail: kontakt@cstcoaching.pl, telefon 691213623.
- Zamówienie– czynność podejmowana przez Klienta, polegająca na wyborze w ramach Serwis CST określonychProduktów, zmierzająca bezpośrednio do zawarcia z Właścicielem Serwis CST Umowy Sprzedaży tych Produktów na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
III. TECHNICZNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU CST
- Korzystanie ze Serwisu CST możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Klienta następujących wymagań technicznych:
- posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, np. MAC, Linux lub Windows,
- zainstalowania na urządzeniu, o którym mowa w pkt a. powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Google Chrome, Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies.
- posiadania aktywnego konta poczty e-mail.
- Klient może składać zamówienia na poszczególne Produkty pod warunkiem posiadania rozwiązań technologicznych spełniających następujące wymagania techniczne:
- dla Towaru pod postacią e-booka – program obsługujący format pliku PDF., epub., mobi, inne.
- dla Usługi dostępu do Treść Cyfrowych, np. kursy online – sprzęt elektroniczny, np. komputer PC, laptop, tablet lub smartfon oraz przeglądarka internetowa zapewniająca dostęp do zasobów sieci Internet.
IV OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- W podmiocie o nazwie CST COACHING ANITA ORZECHOWSKA, działającego pod adresem: ul. Młynarska 4; 85-376 Bydgoszcz, NIP: 554-104-19-41, będącego Właścicielem Serwisu CST została utworzona oraz wdrożona Polityka Bezpieczeństwa Danych Osobowych.
- Administratorem Danych Osobowych jest CST Coaching Anita Orzechowska z siedzibą przy ul. Młynarska 4 w Bydgoszczy, kod pocztowy 85-376. Wyznaczonym do kontaktu ws przetwarzania danych osobowych przedstawicielem Administratora jest Pani Anita Orzechowska, dostępna pod adresem mail: ado@cstcaoching.pl.
- Polityka Bezpieczeństwa Danych Osobowych, zwana dalej Polityką, została sporządzona w związku z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej Rozporządzenie UE) oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
- Uzupełnieniem i dopełnieniem niniejszej Polityka Bezpieczeństwa Danych Osobowych jest Instrukcja zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych, stanowiąca zał. nr 1, ustanawiająca sposób zarządzania systemem informatycznym, służącym do przetwarzania danych osobowych.
- Dane Osobowe można przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu do swojego indywidualnego Konta Serwisu CSTlub poprzez kontakt z Właścicielem Serwisu CST pod adresem mail: ado@cstcoaching.pl.
- Właściciel Serwisu CST, jako administrator danych osobowych zgodnie z Polityka Bezpieczeństwa Danych Osobowych podejmuje wszelkie konieczne środki techniczne i organizacyjne ochronie danych, odpowiednio do stopnia zagrożenia, w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich danych i treści przekazywanych przez Klienta w związku z korzystaniem przez niego z Serwisu CST.
- Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów Serwisu CST zawiera Polityka Prywatności oraz Plików Cookies CST Coaching znajdująca się na stronie Serwisu CST.
V. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- W celu złożenia Zamówienia na Produkty za pośrednictwem Serwisu CST należy wejść na stronę https://www.cstcoaching.pl, https://kursy.cstcoaching.pl, https://superwizjacoacha.edu.pl, https://kobietawrozwoju.com.pl, za a następnie dokonać wyboru Produktu, podejmując kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Serwisu CST.
- Klient dokonuje wyboru Produktów zaznaczając informację o zapoznaniu się z treścią Regulaminu oraz Polityką Danych Osobowych, wybierając metodę płatności oraz naciśnięciu przycisku Kupuję i płacę bezpośrednio z formularza dotyczącego danego produktu lub wybierając Produkt do koszyka podając jego rodzaj oraz ilość.
- Na wszystkie zakupione Produkty wystawiana jest faktura VAT, niezależnie od tego, czy Klient dokonujący zakupu jest osobą fizyczną, czy organizacją prowadzącą działalność gospodarczą, stowarzyszeniem, fundacją, jednostką budżetową.
- Klient akceptując niniejszy Regulamin wyraża zgodę na dostarczenie wszelkich dokumentów związanych z procesem zakupu, w tym faktura VAT, inne dokumenty związane z Produktem, w tym wzory dodatkowych umów drogą elektroniczną, na wskazany przy zakupie adres mail.
- W celu dokonania Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych do wystawienia faktury oraz ewentualnego dostarczenia towaru:
- imię i nazwisko – Klienta indywidualnego lub imię i nazwiska osoby składającej Zamówienie w imieniu Klienta,
- nazwa organizacji lub imię i nazwisko w przypadku Klienta indywidualnego,
- adres siedziby organizacji lub adres zamieszkania Klienta indywidualnego, tj. ulica, nr domu, nr lokalu, miejscowości, kodu pocztowy, kraj,
- numeru telefonu,
- adresu e-mail,
- numer NIP w przypadku organizacji,
- Konieczna jest akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego jako „Zapoznałam/em się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności oraz Plików Cookies i akceptuję ich postanowienia”, a następnie wysłanie Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę” jako zamówienie z obowiązkiem zapłaty.
- W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów, zarówno co do ich rodzaju i liczby (ilości), jak również co do formy płatności oraz miejsca i sposobu ich dostawy.
- Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” potwierdza Zamówienie z obowiązkiem zapłaty, ma świadomość, iż zawarcie Umowy Sprzedaży związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Właścicielowi Serwisu CST zapłaty.
- Po wprowadzeniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych do złożenia Zamówienia, wyświetlone zostanie podsumowanie Zamówienia.
- Podsumowanie Zamówienia zawierać może w szczególności następujące informacje:
- przedmiot Umowy Sprzedaży,
- jednostkową i łączną cenę za zamówione Produktu,
- koszt dostawy, jeżeli występuje,
- wybraną metodę płatności,
- możliwy termin dostawy Towaru,
- długość czasu dostępu do Usługi będącej Treścią Cyfrową.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia, akceptacja poprzez naciśnięcie przez Klienta na ekranie urządzenia elektronicznego przycisku Zamawiam i płacę, jako potwierdzam Zamówienie z obowiązkiem zapłaty, stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia z Właścicielem Serwisu CST Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia do Klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail zawierająca ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 8 powyżej. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
- Jednocześnie ze złożeniem Zamówienia na określone Produkty, Klient może dokonać rejestracji w Serwisie CST, w wyniku której zostanie utworzone dla danego Klienta indywidualne konto, dostępne za pomocą loginu, jako adres e-mail Klienta oraz ustalonego przez niego hasła, zwane dalej Użytkownikiem. Rejestracja w Serwisie CST nie jest warunkiem koniecznym do dokonania w nim zakupów.
- Założenie konta Użytkownika możliwe jest poprzez wypełnienie przez Klienta wszystkich pól formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie Serwisie CST, oznaczonych jako wymagane.
- Warunkiem koniecznym dla założenia Konta jest akceptacja przez Klienta niniejszego Regulaminu poprzez zaznaczenie okienka oznaczonego jako „Akceptuję regulamin”, umieszczonego pod formularzem rejestracyjnym, o którym mowa w ust. 13 powyżej.
- Klient, który dokonał rejestracji w Serwisie CST, przy kolejnych zakupach może posługiwać się swoim kontem Użytkownika. W ramach konta Użytkownika, Klient może w szczególności śledzić status bieżących Zamówień, sprawdzać szczegóły Zamówień historycznych, zarządzać a także zarządzać danymi swojego Konta oraz zmieniać swoje hasło.
- Klient zobowiązany jest nieudostępniania swojego hasła do Konta osobom trzecim.
- Właściciel Serwisu CST może usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowy, w przypadku istotnego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności w przypadku gdy Klient podczas rejestracji na Platformie e-Learningowej lub składania Zamówienia podał dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, korzysta ze Serwisu CST w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z Sieci, bądź korzysta ze Serwisu CST w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla Właściciela Serwisu CST lub udostępniania Produkty osobom trzecim.
- Realizacja Zamówienia odbywa się po zawarciu Umowy Sprzedaży i zaksięgowaniu wpłaty na konto Właściciela Serwisu CST. Koszt dostawy ponosi Klient w całości.
VI SPOSÓB I TERMIN PŁATNOŚCI
- Ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej Serwisu CST są cenami brutto i zawierają podatek VAT oraz wszelkie inne składniki.
- Właściciel Serwisu CST zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych na stronach internetowych Serwisu CST, wycofywania oraz wprowadzania nowych Usług lub Towarów, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian, o których mowa powyżej.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:
- przelewem bankowym – płatne bezpośrednio na konto Właściciela Serwisu CST; na przelewie w polu „Tytułem” prosimy podać numer Zamówienia. Wysyłka zamówionego Produktu lub dostęp do Treści cyfrowych nastąpi po otrzymaniu przelewu;
- przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Właściciela Serwisu CST za pośrednictwem systemu PayU – na przelewie w polu „Tytułem” prosimy podać numer Zamówienia. Wysyłka zamówionego Produktu lub dostęp do Treści cyfrowych nastąpi po otrzymaniu przelewu.
- Dokonując zapłaty za Produkty Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów rabatowych lub promocyjnych.
- Do każdego Zamówienia płatnego wystawiana jest faktura VAT w wersji elektronicznej przesyłana Klientowi za pomocą e-mail.
VII. KOSZTY I TERMINY DOSTAWY
- Dostawa Towarów ograniczona jest do obszaru Unii Europejskiej i realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, zgodnie z obowiązującymi tam terminami realizacji.
- Towar będący w formie elektronicznej dostarczony zostanie za pomocą e-mail, np. pdf najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych.
- Usługi online świadczone za pomocą komunikatorów są świadczone po uprzednim umówienia terminu realizacji Usługi z klientem. Za dostęp do komunikatorów nie jest pobierana opłata.
- Kursy online dostarczane są do 3 dni roboczych za pośrednictwem Platformy e-learning. Wyjątek stanowią przedsprzedaże. Wówczas termin dostępu podany jest w momencie zakupu dostępu do Platformy e-learningowej
- Koszty dostawy Towaru podane są do wiadomości Klienta przed wysłaniem przez niego Zamówienia
VII. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW
- Wszystkie Towary dostępne w Serwisie CST są oryginalne, fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta.
- Właściciel Serwisie CST odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez Klienta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować do Właściciela Serwisu CST na adres e-mail kontakt@cstcoaching.pl.
- Zgłaszając reklamację należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, numer Zamówienia, a także opisać powód składanej reklamacji.
- Serwis CST zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia jej dostarczenia Serwisowi CST.
VIII. REKLAMACJE DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA SERWISU CST
- Właściciel Serwisu CST podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania platformy e-learning i zobowiązuje się do usuwania na bieżąco wszelkich nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu, zgłaszanych przez Klientów.
- Klient może poinformować Właściciela Serwisu CST o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu platformy e-Learningowej poprzez wysłanie stosownej informacji na adres e-mailkursy@cstcoaching.pl
- W przesłanej wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 2 powyżej Klient powinien podać swoje dane kontaktowe, tj.: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Serwisu CST.
- Właściciel Serwisu CST zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 30 słownie trzydziestu dni od dnia jej wpłynięcia.
- Właściciel Serwisu CST nie odpowiada za utrudnienia w realizacji Usługi spowodowanej czynnikami losowymi niezależnymi od Serwisu CST, w tym czynnikami zależnymi od osób trzecich, siły wyższej lub samego Użytkownika.
IX. ZWROTY ORAZ ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach konsumenta, Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, w ciągu 14 słownie czternastu dni od dnia odebrania Towaru, lub w przypadku nabycia Usługi – w terminie 14 słownie czternastu dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na adres siedziby Właściciela Serwisu CST, tj.: CST Coaching Anita Orzechowska, ul. Młynarska 4, 85-376 Bydgoszcz lub za pomocą adresu e-mail kontakt@cstcoaching.pl. Klient ma prawo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 2 Ustawa o prawach konsumenta:https://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/U/D20140827Lj.pdf
- Klient nie ma prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w przypadku, kiedy:
- Usługa została rozpoczęta za zgodą Klienta, przed upływem 14 dniowego terminu o którym mowa w ust. 1. powyżej.
- przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- przedmiotem sprzedaży są dzienniki, periodyki lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
- przedmiotem sprzedaży są dostarczone Treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, w tym Usługa Elektroniczna,
- przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Właściciel Serwisu CST niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy również dzięki zastosowaniu poczty elektronicznej.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić wzajemnie świadczenia z tytułu niezawartej umowy.
- Właściciel Serwisu CST dokona zwrotu wartości Zamówionego Towaru niezwłocznie, po otrzymaniu Towaru w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, nie później jednak niż w terminie 14 słownie: czternastu dni od otrzymania zwróconego Towaru. W przypadku zwrotu wartości Zamówienia za nierozpoczętą Usługę z wyjątkiem pobranych Treści cyfrowych, zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 słownie: czternastu dni od dnia odstąpienia przez Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221Kodeksu Cywilnego od Umowy Sprzedaży. W przypadku zwracanego Towaru, należy go przesłać pod adres: CST Coaching Anita Orzechowska, ul. Młynarska 4, 85-376 Bydgoszcz.
- Towar, który podlega zwrotowi w związku z odstąpieniem od Umowy Sprzedaży lub w związku z Reklamacją, powinien zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie. W przypadku zwrotu w związku z odstąpieniem od Umowy Sprzedaży koszty dostawy i opakowania pokrywa Klient. W przypadku Reklamacji koszty opakowania i dostawy pokrywa Właściciel Serwisu CST.
- Właściciel Serwisu CST ma prawo wstrzymać się ze zwrotem wartości Zamówienia do czasu zwrotnego otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności które z zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
X. DOBRE PRAKTYKI KORZYSTANIA Z SERWISU CST
- W przypadku Usług zakupionych za pośrednictwem Serwisu CST, możliwe są zmiany dotyczące terminu ich realizacji, po uzgodnieniu i wyrażeniu zgody obu stron, dotyczy zakupionych usług doradczych (w tym, m.in.: coaching, doradztwo, mentoring, superwizja, dietetyka) wymagających bezpośredniego kontaktu prowadzącego z Klientem.
- Użytkownik posiadający opłacone szkolenie może pobierać, zapisywać, drukować, dodatkowe materiały szkoleniowe z platformy e-Learningowej wyłącznie do użytku własnego, bez prawa do ich dalszego dystrybuowania lub rozpowszechniania.
- Użytkownik Serwisu CST nie jest uprawniony do pobierania i zapisywania lekcji wideo.
- Serwis CST posiada autorskie prawa majątkowe lub posiada zgodę od autorów do odsprzedawania wszelkich materiałów filmowych, ćwiczeniowych, pdf, ebook, i innych. Jeżeli Użytkownik będzie chciał wykorzystać udostępnione na platformie e-Learning materiału, może to nastąpić wyłącznie za zgodą Serwisu CST. W innym przypadku Serwis CST lub/i właściciele praw mogą dochodzić odszkodowania za ewentualne straty materialne i niematerialne będące wynikiem tego naruszenia.
- Serwis CST zastrzega sobie prawo do okresowej aktualizacji treści, modyfikowania zawartości kursów, ebook, innych materiałów dostępnych na platformie E-learningowej, w ramach doskonalenia Produktów.
- Instytucja szkoleniowa CST Coaching Anita Orzechowska posiada certyfikat jakości SUS 2.0 Standard Usług Szkoleniowo – Doradczych, co jest gwarancją dostarczenia Produktów najwyższej jakości. Standardy usług określa Polityka Standaryzacji Jakości Usług dostępna na stronie https://www.cstcoaching.pl/oferujemy/ do pobrania.
- Przy skorzystaniu przez Klienta z Produktu, który obejmuje Usługę indywidualnych sesji coachingowych obowiązuje dodatkowo zawierany kontrakt ustnie lub pisemnie dotyczący szczególnych zasad współpracy ustalany między Klientem a prowadzącym Usługę.
- Korzystając z Serwisu CST, Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- korzystania z Serwisu CST zgodnie z Regulaminem,
- niestosowania treści obraźliwych lub wulgarnych, jak i nawołujących do przemocy,
- niestosowania działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami,
- nienaruszania dobór osobistych i innych praw osób trzecich,
- korzystania z Serwisu CST zgodnie z jego przeznaczeniem, nie zakłócając jego funkcjonowania, nie będąc uciążliwym dla innych Klientów Serwisu CST,
- nieprzesyłania do innych Użytkowników Serwisu CST niezamówionej informacji handlowej.
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach Serwisu CST wyłącznie dla swojego osobistego użytku.
- Dostawy Towaru realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej na terenie kraju Rzeczpospolita Polska zgodnie z obowiązującym cennikiem w dniu zakupu, obliczany na podstawie kalkulatora Paczka pocztowa, dostępny na stronie: https://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_paczka_pocztowa.html
- Na dzień 01.01.2021. wysyłka do 1 kg wynosi 13,00pln.
- Wysyłka Towarów prowadzona jest wyłącznie na terenie kraju Rzeczypospolita Polska.
- Serwis CST zastrzega prawo zmiany Regulaminu w celu dostosowania do obowiązującego stanu prawnego. Aktualny Regulamin dostępny jest na stronach Serwisu CST. Użytkownika obowiązuje Regulamin, który został przez niego zaakceptowany w momencie realizacji Zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia oraz w okresie posprzedażowym.
- O zmianach Regulaminu Serwis CST powiadomi Użytkowników poprzez wysłanie informacji mailowej, a potencjalnych klientów za pośrednictwem publikacji aktualnej wersji Regulaminu na łamach stron Serwisu CST.
- Umowa Sprzedaży za pośrednictwem Serwisu CST odbywa się zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
- W przypadku ewentualnych niezgodności Regulaminu, którejś z jego części z obowiązującym prawem, do części spornej mają zastosowanie właściwe przepisy prawa.
- Serwis CST dokłada wszelkiej staranności, aby utrzymać wysokie standardy prowadzonej działalności, w przypadku pojawienia się sporu między Klientem a Serwisem CST, w pierwszej kolejności Serwis CST wystąpi o polubowne załatwienie sprawy na drodze negocjacji. Jeżeli dana sprawa nie będzie możliwa do rozwiązania korzystnie dla którejkolwiek ze stron, rozstrzygnięciem jej zajmie się właściwy sąd powszechny.
- Rozstrzyganie sporów na drodze sądowej:
- dla sporu wynikłego pomiędzy Serwisem CST a Klientem będącym Konsumentem – Regulamin pkt. II. Ust. mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 17 listopada 1964 r., Kodeksu postępowania cywilnego,
- dla sporu wynikłego pomiędzy Serwisem CST a Klientem nie będącym Konsumentem maja zastosowanie czynności właściwego sądu ze względu na siedzibę Właściciela Serwisu CST,
- Klienci będący Konsumentami mają prawo do skorzystania z Ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich https://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20160001823, m.in.: bezpłatnej konsultacji z rzecznikiem praw konsumenta czy zgłoszenie do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej.
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji. CST Coaching Anita Orzechowska.
Wersja 1.0: 04.06.2020.
Aktualizacja Wersja 2.0 01.01.2021.
REGULAMIN SERWISU CST do pobrania