

COACHING MENADŻERSKI
Dofinansowanie dla sektora: GOSPODARKI WODNO – ŚCIEKOWEJ I REKULTYWACJI zadanie covid-19 – oferta dla przedsiębiorców mikro, małych i średnich przedsiębiorstw działających w obszarze PKD:
- PKD – E36 – Pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody;
- PKD – E37 – Odprowadzanie i oczyszczanie ścieków;
- PKD – E39 – Działalność związana z rekultywacją i pozostała działalność usługowa związana z gospodarką odpadami;
CEL: Dofinansowanie wsparcia mikro, małych, średnich przedsiębiorstw w obszarze doradztwa wynikające z wdrażania Rekomendacji Nadzwyczajnych Sektorowej rady ds. kompetencji w sektorze Gospodarki Wodno-Ściekowej i Rekultywacji z dnia 27.07.2020 r. wsparcie szkoleniowo-doradcze w zakresie zwalczania skutków pandemii COVID -19 w ramach działania 2.21 po wer
- planujące przeszkolić pracowników;
- spełniające warunki uzyskania pomocy de minimis lub pomocy publicznej;
- zobowiązujące się do wniesienia wkładu prywatnego w wysokości nie mniejszej niż 20% kwoty wsparcia.
Minimalny wkład własny 20%
Składanie wniosków do 23.12.2020. – u Operatora
DOFINANSOWANIE na rozwój kompetencji menedżerskich w sytuacjach kryzysowych dla
- kadra zarządzająca,
- menedżerowie,
- pracownicy odpowiedzialni za utrzymanie i rozwój przedsiębiorstw,
- pracownicy odpowiedzialni za poszczególne działały w tym zarządzanie pracownikami
przedsiębiorstw działających w sektorze gospodarki wodno-ściekowej i rekultywacji, tj.:STATUS MŚP/DZIAŁALNOŚĆ W RAMACH PKD: E36, E37, E39
Sprawdź
darmowe materiały do pobrania
Rodzaj wsparcia dla sektora gospodarki wodno-ściekowej i rekultywacji:
Coaching menadżerski
Jakie tamaty zostaną poruszone w ramach wsparcia?
Harmonogram
I. Spotkanie Kontraktowanie 1 godzina zegarowa
- Kontrakt, budowanie relacji i bezpieczeństwa procesu.
- Wyznaczenie własnego celu rozwoju i mierników sukcesu.
- Ocena sytuacji kryzysowych.
II. Spotkanie: Definiowanie zasobów 1 godzina zegarowa
- Sytuacja kryzysowa źródła i obszary oddziaływania.
- Rozpoznanie i analiza osobistych mocnych i słabych stron w radzeniu sobie z sytuacją kryzysową.
- Rozpoznanie i analiza mocnych i słabych stron organizacji w kontekście sytuacji kryzysowych.
III. Praca na wartościach i przekonaniach. 1 godzina zegarowa
- Kształtowanie odpowiedzialności przywódcy, podejmującego decyzje, przyjmującego konsekwencje za ich wdrażanie oparte na faktach i dowodach.
- Przygotowanie do bezpośredniej komunikacji pozytywnej jak i negatywnej z pracownikami oraz zwierzchnikami w oparciu o zarządzanie emocjami i redukcję stresu.
IV. Spotkanie Pokonywanie przeszkód. 1 godzina zegarowa
- Rozpoznanie i niwelowanie przeszkód w realizacji zadań od przełożonych.
- Wyodrębnienie potrzebnych zasobów do zapobiegania skutkom sytuacji kryzysowych. Wykorzystanie posiadanych zasobów do rozwoju biznesu.
V. Spotkanie Osobista efektywność 1 godzina zegarowa
- Wzmocnienie osobistej efektywności w obserwacji, wsparciu, oceny pracowników w przystosowaniu się do sytuacji kryzysowej i zmian oraz efektów pracy podległych pracowników,
- Poszukiwanie rozwiązań dotyczących wykorzystania posiadanych zasobów w kreowaniu nowych produktów, zmiany modelu biznesowego, zmian strukturalnych.
VI. Spotkanie Współpraca z zespołem 1 godzina zegarowa
- Wyznaczanie ról i zadań adekwatnych do przyjętego planu wdrożenia, dopasowanych do kluczowych kompetencji podległych pracowników i posiadanych przez nich zasobów,
- Przygotowanie metody nadzorowania realizacji wyznaczonych zadań i ich efektów. Mapowanie zmian w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym, elastyczne podejście do zmian w przyjętych planach działań.
VII. Rozwiązania i planowanie 1 godzina zegarowa
- Poszukiwanie alternatywnych rozwiązań do minimalizowania wpływu sytuacji kryzysowych na osiągnięcie zakładanych celów w przypadku ich wystąpienia.
- Przygotowanie alternatywnych planów rozwoju strukturalnego lub modelu biznesowego przedsiębiorstwa w zmiennych warunkach gospodarczych
VIII. Poszukiwanie możliwych opcji działalności przedsiębiorstwa 1 godzina zegarowa
- Opracowanie planu własnego rozwoju w kontekście pozyskania niezbędnej wiedzy i umiejętności do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa.
- Posumowanie procesu.
Sprawdź
dostępne terminy na platformie Bazy Usług Rozwojowych
Rodzaj wsparcia dla sektora gospodarki wodno-ściekowej i rekultywacji:
Coaching menadżerski
Przed właściwą sesją coachingową otrzymasz:
1. Informacje czym jest coaching, czym różni się od innych form wsparcia: szkolenia, psychoterapii, poradnictwa psychologicznego, doradztwa oraz jaka jest istota, funkcja i przebieg.
2. Rozmowę wstępną podczas której, osoba prowadząca i klient będą mogli scharakteryzować właściwą formę i rodzaj pracy oraz możliwości współpracy.
3. Informacje jeżeli zakres tematyczny, obszar, nie będą wpisywały się w zakres coachingu, osoba prowadząca poinformuje klienta o innych możliwościach.
W trakcie spotkań coachingowych otrzymasz od coacha:
1. Przyjazną atmosferę do generowania rozwiązań w kwestii dalszego postępowania w obszarze zawodowym lub/i biznesowym lub/i życia prywatnego.
2. Wrażliwość na potrzeby i oczekiwania.
3. Gwarancję najwyższej jakości prowadzonej usługi z uwzględnieniem eksperckiej wiedzy dotyczącej metod i narzędzi odpowiadających konkretnej sytuacji.
4. Jeżeli zostanie tak uzgodnione – pisemną informacje zwrotną.
5. Otrzyma informacje o możliwościach dalszej pracy w wybranej sferze.
Informacje dotyczące zakresu i formy prowadzonej sesji coachingowej zostały okreslone i narzucone przez Rekomendacje.
Jeżeli w harmonogramie nie wszytkie zagadnienia odpowiadają secyfie Waszej organizacji – zapraszam po ofertę komercyjną – bez dofinasowania.